FORUM-TEKNO.TR.GG - Forum

Ana Sayfa
İletişim
Forum
Haberler
Ziyaretçi defteri
Reklam
Oyun indir
Oyun oyna
Google'a sitemi nasıl eklerim?
Sitene kod yerlerştirme kutusu
Filmler
Karikatürler
Siten için banner
asgari-ucret-4653tl-oldu
Sitene gifler ekle
Siteden para kazan.
Siteyi arama motoruna kayıt
Html Kursu
Sitene mega tagler
Css tasarım nasıl yapılır




 
=> Daha kayıt olmadın mı?

Yeni browser oyunumuzu görmek için burdan kayıt olun, ve burdan oyuna girin. İyi eğlenceler...

Forum - Sosyal Medya Pazarlaması Hakkında

Burdasın:
Forum => Bedava Site tanıtım alanı. :D => Sosyal Medya Pazarlaması Hakkında

<-Geri

 1 

Devam->


firstluck (Ziyaretçi)
24.08.2015 07:53 (UTC)[alıntı yap]

Sosyal Medya Pazarlaması birden fazla markanın sosyal medya içinde bulunma gayesine, kurumsal firma kimliğine ve gaye kitlesinin benliğine uyabilecek bir tarzda iletişimi dil ve pazarlama stratejisi oluşumunu geliştirdikten sonra ne tarz kanallarda aktif olabilecek yer edinmesine ve hangi reklam modellerini etkili olabilecek tarzda kullanılması ihtiyacına karar verilmektedir. Kurumsal şirketlerin kullanımı neredeyse mecburi duruma geldiğini bilindiğinden olmazsa olmazlarından olabilen Sosyal Medya Pazarlaması birçok alanda müşteri topluluğu oluşturabilmektedir.

Sosyal Medya Pazarlaması şirketlerin kampanya öncesi KPI ev ROI analizleri yaparak, kampanya sonunda firmaların kesin sonuç odaklı kazanacakları artıları hesaplayıp R&F Chart ve Editorial Calender hazırlamarı sonucu, markaların sosyal medya alanlarında planlı ve programlı tarzda verimli katedecekleri yol haritaları oluşturmaları sağlanmaktadır. Kampanyaların mutlaka pozitif bilgi sonuçları elde edilebilmesi için en olanaklı analizlerin yapılabilmesiyle geri dönüşlerin olumlu sonuçlar vermesi oluşturulmaktadır. Ödenek imkanlıklarına göre 1 sene olabilmek üzere aylık projelerin yapılabilmesiyle ayrılan ödeneklerden kazanç elde edilmesi sağlanmaktadır.

Kampanyaların en tavan düzeye ulaşması için günlük, haftalık ve aylık yapılan analizler sonucu yönetilmekte olan kampayalar verimliliği fazlalaştırıldığında ortaya çıkartılmaktadır. Bu zaman içinde 1 gün etkin listening yapılarak markalarımızın hakkında yazılanları takip ederek takipçilierin isteklerine çözümleme adına gereken tüm maddeler değerlendirilererek, kayıtsız olarak alınan sonuçlar oluştuğunda uygun görülen takipçilerle iletişime geçip sonuç odaklı çalışmalar başlanmaktadır.

Cevapla:

Nickin:

 Metin rengi:

 Metin büyüklüğü:
Tag leri kapat



Bütün konular: 148
Bütün postalar: 640
Bütün kullanıcılar: 149
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley

dost13.tr.gg


Bugün 38 ziyaretçi (104 klik) kişi burdaydı!
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol