Sosyal Medya Pazarlaması birden fazla markanın sosyal medya içinde bulunma gayesine, kurumsal firma kimliğine ve gaye kitlesinin benliğine uyabilecek bir tarzda iletişimi dil ve pazarlama stratejisi oluşumunu geliştirdikten sonra ne tarz kanallarda aktif olabilecek yer edinmesine ve hangi reklam modellerini etkili olabilecek tarzda kullanılması ihtiyacına karar verilmektedir. Kurumsal şirketlerin kullanımı neredeyse mecburi duruma geldiğini bilindiğinden olmazsa olmazlarından olabilen Sosyal Medya Pazarlaması birçok alanda müşteri topluluğu oluşturabilmektedir.
Sosyal Medya Pazarlaması şirketlerin kampanya öncesi KPI ev ROI analizleri yaparak, kampanya sonunda firmaların kesin sonuç odaklı kazanacakları artıları hesaplayıp R&F Chart ve Editorial Calender hazırlamarı sonucu, markaların sosyal medya alanlarında planlı ve programlı tarzda verimli katedecekleri yol haritaları oluşturmaları sağlanmaktadır. Kampanyaların mutlaka pozitif bilgi sonuçları elde edilebilmesi için en olanaklı analizlerin yapılabilmesiyle geri dönüşlerin olumlu sonuçlar vermesi oluşturulmaktadır. Ödenek imkanlıklarına göre 1 sene olabilmek üzere aylık projelerin yapılabilmesiyle ayrılan ödeneklerden kazanç elde edilmesi sağlanmaktadır.
Kampanyaların en tavan düzeye ulaşması için günlük, haftalık ve aylık yapılan analizler sonucu yönetilmekte olan kampayalar verimliliği fazlalaştırıldığında ortaya çıkartılmaktadır. Bu zaman içinde 1 gün etkin listening yapılarak markalarımızın hakkında yazılanları takip ederek takipçilierin isteklerine çözümleme adına gereken tüm maddeler değerlendirilererek, kayıtsız olarak alınan sonuçlar oluştuğunda uygun görülen takipçilerle iletişime geçip sonuç odaklı çalışmalar başlanmaktadır.