Adwors Google reklamlarıyla daha fazla müşterilere ulaşarak ve şirketinizi yükseltmeye imkan sunan İnternet reklamcılığıyla amaçlarınıza elde edebilirsiniz. Reklam hedeflerinizde reklamınızın nerede yayınlanacağını tercih edebilir, tercihinize uygun bütçe bildirerek ve reklamlarınızın nasıl bir etki göstereceğini analiz edebilirsiniz. Ayrıca haftalara dair sabit hale getirebildiğiniz ödeneklerinizi istediğiniz zamanda durdurabilir ve ya tekrar faal hale getirebilirsiniz.
Google'da reklam verme süresinde, Google reklamlarında sunduğunuz hizmetlerle alakalı kelimeler belirtebilir, bu sözcükleri anahtar kelimeler kısmında toparlayarak arama yapan insanların sonuç kısımlarında bildirdiğiniz alakalı ve aynı olan kelimeler sayesinde kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Google ve Google iş ortağı web sayfalarında reklamlarınız ilgili ise yayınlanarak arama sonucu olmasa bile reklamlarınız kişilere yayınlanır. Adwors ile yapmakta olduğunuz reklamlarınız Tıklama Başına Maliyet (TBM) olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi tutulursunuz. Reklamlarda bildirilmekte olduğunuz bütçe miktarı sonucu,
Google Adwors Reklamlarında olumlu analiz sonuçlarıyla ve günlük belirtilecek bütçelere gün ve gün dikkat edilmesi gerektiğini belirtmeliyiz. Belirli zaman içerisine yapacağınız planlamanın günlük takibini yapmaz iseniz eğer, belirlenmiş olduğunuz zaman zarfı içinde gözden kaçırabileceğiniz küçük bir detay ile projelendirmenizin talan olabileceğini bilmelisiniz. Özellikle günlük belirtilen bütçenin kimler tarafından nasıl göründüğüne ve ne için tıklamalar aldığına dikkat etmelisiniz. Adwors Google, yayınlamakta olduğunuz reklamlarınızın maliyetlerini her daim kontrol etmenize olanak vermektedir. En az seviyede ödeme yapma zorunluluğu bulunmamakla beraber, günlük yaklaşık bütçe belirleyerek bütçenizi uygun biçimde yönlendirerek ödeme durumunu ayarlayabilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir.
Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz.